سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانکس

گروه مهندسین راه کوشش با برند تجاری کانکس راکو طراح و تولید کننده انواع سازه های پیش ساخته در ایران
صفحه خانگی پارسی یار درباره

کانکس سازی چیست

آیا کانکس سازی ساخت سرپناه است ، کانکس ساز کیست و چه کسی صلاحیت ساخت ساختمان های پیش ساخته سکونت گاهی را دارد؟ به چه نوع سازه ای می توان اعتماد کرده و با خیال راحت در آن زندگی کرد؟
از آنجایی که جهان به سوی صنعتی شدن در حال گسترش و به روزرسانی است تمامی صنایع از جمله کانکس سازی نیز به همین ترتیب در حال رشد است و اگر چه تا ماقبل این هر کارگاه ساده ای با چند استاد کار می توانست یک سازه تولید کند اما امروزه کانکس سازی بیز به نوعی فنون و تخصص تبدیل شده که دیگر مانند گذشته با دو استاد کار و چند شاگرد در یک سوله کوچک نمی توان دست به تولید زد. به همین منظور کارخانه جات و تیم های فنی تشکیل شدند که متشکل از مهندسین طراح ، مهندسان فنی ، مدیران پروژه و سرپرست های تولید باشند که بتوانند زوایای مختلف کار را برسی و تمامی جوانب مورد نیاز در یک کانکس را برسی کرده و خطاهای تولید را کاهش و غیر ممکن ها را در این صنعت ممکن کنند.
واژه کانکس سازی به ساخت و تولید هر نوع بنا یا ساختمان پیش ساخته ای که قابلیت ورود و خروج انسان را داشته باشد دلالت داشته که ممکن است دارای کاربری اقامت گاهی و یا کاربری های انتفاعی مانند فروشگاه یا در حد یک کیوسک محدود باشد اما آنچه در همه آنها مشترک است این است که در واقع این بنا با وزن بسیار کمتر و سرعت اجرای بسیار بالا تر جایگزین ساختمان سازی سنتی شده باشد حال چه نوع ویلایی و یا چه از نوع کوچک در حدود 2 متر مربع برای یک کانکس نگهبانی باشد.
از نظر فنی بهترین کانکس ساز شرکت ، تیم فنی یا مجموعه ای است که علاوه بر تجهیزات و ادوات پیشرفته و تخصصی مورد نیاز دارای تیم تحصیل کرده و واقف به امور متریال و تولید باشند که سازه های استاندارد و با دوامی را تولید کنند. اینکه ما به عنوان خریدار از کجا این را تشخیص دهیم به خوبی از نوع محصولات تولید شده آنها و همچنین نحوه مشاوره دادن به خریدارانشان به راحتی قابل تشخیص خواهد بود که تا چه میزان شرکت یا تیم مذکور در کار خود حرفه ای و توان تولید سازه مورد نظر ما را دارد یا خیر.
مطلب فوق با مشاوره و همکاری وبلاگ کانکسار تهیه و تنظیم گردیده است.