سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانکس

گروه مهندسین راه کوشش با برند تجاری کانکس راکو طراح و تولید کننده انواع سازه های پیش ساخته در ایران
صفحه خانگی پارسی یار درباره

قیمت کانکس 12 متری

قیمت کانکس 12 متری و انواع آن به همراه امکانات داخلی و مشخصات فنی مصالح بکار رفته در ساخت این نوع کانکس همواره برای خریداران دارای سوالات بسیاری بوده است.در این مطلب تلاش شده تا با انواع آنها و دسته های مختلف و ارزش گذاری هرکدام توضیحاتی ارائه شود تا خریدار با مراجعه به این مطلب بتواند تشخیص صحیحی از کالای مورد نیاز خود بدهد.

برای روشن شدن موضوع قیمت کانکس 12 متری آنها را به تفکیک مصالح و کاربری در ادامه آورده ایم:

 

کانکس 12 متری سبک (کارگاهی یا معمولی)

این سازه که اصتلاحا کارگاهی سبک نامیده می شود از لحاظ قیمت ارزانترین آنها بوده و مناسب برای کاربری های کارگاه و اسکان کارگران در کارگاه های ساختمانی کوتاه مدت می باشد.چرا که مدیران پروژه های کوتاه مدت برای تجهیز کارگاه ساختمانی خود به دنبال کاهش هزینه های اولیه بوده و از طرفی زمان انجام عملیات عمرانی آنها حداکثر 18 ماه بوده و پس از آن دیگر به این سازه نیازی ندارند. پس منطقی است که به دنبال ارزانترین نوع آن بروند.

مشخصات فنی این سازه همانگونه که از اسمش پیداست از نوع سبک و شامل شاسی تیر آهن نمره 14 بصورت موازی ، ورق بدنه گالوانیزه نمره 30% با رنگ الکترو استاتیک ، اسکلت از پروفیل های 40*40 با ضخامت 1.15 میلیمتر ، عایق جداره ها از نوع پلی استایرن با ضخامت 4 سانتیمتر ، دیوارپوش داخلی از نوع pvc سفید قابل شستشو ، کف از نوع تخته نئوپان با ضخامت 16 میلیمتر و کفپوش pvc طرح پارکت به همراه سیم کشی کامل برق و تلفن بصورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری می باشد.قیمت کانکس 12 متری سبک حدود 9 میلیون تومان می باشد.

 

کانکس 12 متری سنگین (کارگاهی یا معمولی)

این نوع سازه نیز مانند مورد قبلی با ظاهری معمولی و مناسب کارگاه های ساختمانی می باشد با این تفاوت که در ساختار آن از مصالح سنگینی جهت پایداری و طول عمر زیاد سازه استفاده شده است. قیمت کانکس 12 متری سنگین نسبت به نوع سبک آن بیشتر بوده اما طول عمر و کیفیت مصالح آن نیز بسیار بیشتر است و مناسب برای کارگاه های عمرانی و پروژه های ساختمانی بلند مدت و چند ساله می باشد و حتی پس از اتمام پروژه می توان از آنها در پروژه های بعدی نیز استفاده کرد.

مشخصات کانکس 12 متری سنگین شامل شاسی تیر آهن نمره 16 بصورت موازی ، ورق بدنه گالوانیزه نمره 50% با رنگ الکترو استاتیک ، اسکلت از پروفیل های 40*40 با ضخامت 2 میلیمتر ، عایق جداره ها از نوع پلی استایرن با ضخامت 4 سانتیمتر ، دیوارپوش داخلی از نوع pvc روکش دار طرح دار درجه یک قابل شستشو ، کف از نوع تخته ضد آب با ضخامت 18 میلیمتر و کفپوش pvc طرح پارکت به همراه سیم کشی کامل برق و تلفن بصورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری می باشد. قیمت کانکس 12 متری سنگین حدود 15 میلیون تومان می باشد.

 

کانکس 12 متری سایدینگ (طرح کلبه ای یا ویلا اسپانیایی)

این سازه دارای ظاهری متفاوت و کمی لوکس بوده که به مانند کلبه یا خانه های ویلایی می باشد. مناسب برای قرار دادن در باغ ها و ملک های خصوصی به عنوان اتاق سرایداری و یا اتاقی برای استراحت عصر گاهی می باشد. از نظر مصالح نیز این سازه بسیار مقاوم و دارای طول عمر بالایی می باشد.در مکان های نظیر کارگاه ها نیز از آن استفاده می شود ولی معمولا به عنوان دفتر مهندسین یا اتاق جلسه و کاربری های مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات کانکس 12 متری سایدینگ شامل شاسی تیر آهن نمره 16 بصورت دورکلاف ، ورق بدنه گالوانیزه نمره 50% با رنگ الکترو استاتیک طرح سایدینگ، اسکلت از پروفیل های 40*40 و 40*80 با ضخامت 2 میلیمتر ، عایق جداره ها از نوع پلی استایرن با ضخامت 4 سانتیمتر ، دیوارپوش داخلی از نوع pvc روکش دار طرح دار درجه یک قابل شستشو ، کف از نوع تخته ضد آب با ضخامت 18 میلیمتر و کفپوش pvc طرح پارکت به همراه سیم کشی کامل برق و تلفن بصورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری می باشد. قیمت کانکس 12 متری سنگین حدود 26 میلیون تومان می باشد.

 

کانکس 12 متری ساندویچ پانل (پانلی یا یخچالی)

بعضا در برخی جاها که عملیات ساختمانی در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم قرار دارد و یا حتی کاربری های مسکونی و ویلایی در مناطق سخت اقلیم برای برپایی یک سازه پیش ساخته به دنبال کانکس ساندویچ پانل می آیند چرا که این سازه با داشتن عایق پلی یورتان بصورت تزریقی در جداره های خود بخوبی توان حفظ دمای داخلی را در شرایط سخت داشته و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

مشخصات کانکس 12 متری ساندویچ پانل شامل شاسی تیر آهن نمره 16 بصورت دورکلاف ، بدنه و سقف از نوع پانل های پیش ساخته دو طرف ورق فولادی گالوانیزه شده ، اسکلت از پروفیل های 40*40 و 40*80 با ضخامت 2 میلیمتر ، عایق جداره ها از نوع پلی استایرن با ضخامت 4 سانتیمتر ، دیوارپوش داخلی از نوع pvc روکش دار طرح دار درجه یک قابل شستشو ، کف از نوع تخته ضد آب با ضخامت 18 میلیمتر و کفپوش pvc طرح پارکت به همراه سیم کشی کامل برق و تلفن بصورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری می باشد. قیمت کانکس 12 متری سنگین حدود 26 میلیون تومان می باشد.


کانکس 12 متری کامپوزیتی ( لوکس)
این نوع سازه مختص کاربری های لوکس و معمولا به عنوان دفتر فروش یا اتاق جلسات در شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد و هدف خریدار از تهیه این کانکس یک ارائه خوب و یا پرستیژ بالای یک مجموعه می باشد.

مشخصات کانکس 12 متری کامپوزیتی شامل شاسی تیر آهن نمره 16 بصورت دورکلاف ، پوشش خارجی بدنه از نوع ورق های کامپوزیت آلومینیومی و ورق سقف از نوع گالوانیزه با ضخامت 50% با پوشش کامل ایزوگام ، عایق جداره ها از نوع پلی استایرن با ضخامت 4 سانتیمتر ، دیوارپوش داخلی از نوع pvc روکش دار طرح دار درجه یک قابل شستشو ، کف از نوع تخته ضد آب با ضخامت 18 میلیمتر و کفپوش pvc طرح پارکت و یا سرامیک در ابعاد 60*60 به همراه سیم کشی کامل برق و تلفن بصورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری می باشد. قیمت کانکس 12 متری سنگین حدود 35 میلیون تومان می باشد.